Ceylan11 9 ay 20 günlük bebeğim var. Doğumdan dolayı izne ayrılmıştım işe geri döneceğim. Bebeğim emiyor ek gıdaya çok düşkün değil. Bakıcıya bırakmayı düşünüyorum ama çok kararsızım benim gibi anneler varsa yardımco olabilir mi🙁
Hll20 Ceylan11 aileden birini yannda bırakma imkannz varsa öyle yapın. Hem sizinde iciniz rahat eder.