Kızlar 3 gündür eşim çok halsiz di öksürük ve ateşide vardı (39.5) en son bebeğimizde ateşlenince (37.7) korona testi olmaya gıttı ve pozıtıf çıktı. Sanırsam bana ve bebeğimede bulaştı izolasyondan gelen kısıler sadece eşim için hap verdi gitti. Ben ve bebeğimin ateşi yukselırse nefes almada zorluk çekersek doktoro gıtmemızı soyledı herhangı gıbı bı test yapmadılar. Şuan elimle ayrı odalarda olmamıza rağmen benimde ateşim çıkıyor burnum tıkalı hiç halim yok ve göğüs ağrısı cekıyorum kalbim sıkışıyor. Covid ken kalp sıkışması yaşayan var mı aranızda her sıkışma geldıgınde çok korkuyorum İnan ki. Canımı çok yakıyor