Aynen bugün verdi çocuk doktoru bize de mamayı ama ben bile beğenmedim tadını🙈bizde eğzama vardı Samsun’da bir alerji doktoruna götürdüm berbattı boşuna canını yaktılar kızımın bugün Tokat’ta çocuk doktoruna götürdüm o da bu mamayı verdi bizde baya eğzama çıktı birde doğduğundan beri süt ürünü yendiğimde aşırı gaz ve kakası mukuslu hırıltı var baya gürültülü kaka da var tabi ki