Hayırlı ramazanlar güzel anneler bi konuda sizlerden de fikir almak istedim evleneli 1 yıl oldu düğünde takılan altınlarım var 40 bin kadar oyle duruyor tek maaşla geçiniyoruz eşimin maaşı az ayı zor getırıyoruz mama ile beslenıyor çocuğum daha 3 aylık yani anlayacağınız zar zor gidiyor kirada oturuyoruz şimdi bu altınların zekatını nasıl vericem azda deilki bin küsür zekat düşüyor altn bozdurup mu zekatını vericem bilgisi olan yardımcı olabilir mi