Mahmut_damla Mrvebgra yarın 40 gün olcak doğum yapalı benim hiçbir sıkıntım olmadı ne bel ağrım nede ayağımda şişlik sen istersen bi doktora görün 😊😍
glerfiliz Mrvebgra Evet canım soinal sezaryen oldum 10 gün ayaklarım şişti çok ayakta kalma bol su iç arada dikerek havaya dinlendir👍
Meyra Mrvebgra korkma benm 1 haftada gitmisti siskinligi cok fazla aykta kalma uzanrken beya otururkende ayaklarini yuksekte tut normal sismesi vücut sezeryan snrasi ayaklarda odem topluyor gecci bir durum
Kcansu Benim cok fazla sismisti spinal sezeryan olmustum. Bol su icmelisin demislerdi. Bi hafta surmustu sisligi. Ayaklarini yukari kaldirip dinlenmelisin. Ve benim 10gun boyunca bas agrim da hic gecmedi narkozu atamadim bi turlu 🤦🏻♀️
Miniktavsan Mrvebgra cok normal canım bende 15gün falan sürdü ayaklarım bacaklarım o kadar şişti ki yürümekte bile zorlanıyordum Bi anda gectii ayaklarını uzat otururken sallandırma
Gurbettebianne Mrvebgra şişlikleri 15 20 gün cekeceksin canım normal .ayagını omzundan yukarı gelecek bir şekilde koy uzan
SukranUras Mrvebgra sırt ağrıları sürüyomuş bşraz ama ayakta şişlik benim yengemde de olmuştu bikaç ay sürdü yanlış hatırlamıyosam
Eminetavsan Mrvebgra hamilelikte şişmeyen ayaklar eller ve yüz sezaryenden sonda bir şişti ben şok 😳 Bir hafta sürdü benimki de sonra sabah bi kalktım hepsi puffff 🤷♀️🤷♀️
Heraninannesi Benimde doğum yapalı 17 gün oldu bavul gibiydi ayağım ama geçti şükür. Geçiyor bir süre sonra