Varmı bu durumda olan gece beslenmesini bırakmıştık ama şimdi azdı iyice yatmadan 240 cc biberonu tam doldurup yapıyorum bebelac içiyor neyse o mamayı bitiriyor tekrar uyanıyor dün gece sabaha kadar emdi artık göğsümün ucu o kadar acıdı ki emzirmekten soğuyorum böyle oldukça yol gösterin lütfen şimdi de aynı şekil emdi uyudu