Tvye vuruyor yapma dedikçe sürekli yapıyor kızıyorum bağırıyorum hatta poposuna vuruyorum oyun sanıyor güzelce anlatıyorum yine olmuyor yapma oğlum cici yap diyorum aferim diyorum bir iki cici edip yine vuruyor. Neyi yapma desem onu ısrarla yapıyor oyun sanıp gülüyor. Nasıl yapacağım bi yok bulamıyorum. Yaşıtlarıyla küçükleriyle büyükleriyle oynarken hiç vurmaz elindekini istesin biri hemen verir. Minik cins bir köpeğimiz var onu çok seviyor ama onu da korkuttu hayvan yanımıza gelmez oldu. Oynamak istiyor bir iki cici yapıyor sonra tüyünü çekiyor yada bişey fırlatıyor. Hayvanları çok seviyor ama hep de bişey atıyor. Bi ara saçımızı çekip tokat atıyordu biz kızınca daha çok yapıyordu. Tepkisiz kaldık kaldık şimdi onlar bitti artık yapmıyor. Tvye de sessiz kalayım diyorum ama eline bişey alıp vuruyor bana bakarak dikkatimi çekmeye çalışıyor. Halbuki çok severek büyütüyorum sevgiden boğuyorum resmen. İlgisiz değilim. Geçer mi yoksa biz illa bi tv almak zorunda kalcak mıyız ya