26 aylik oğlumdan edindiğim tecrübe ile söylüyorum… Her saat başı kalkan bebeğinize meme vermeyin aslaaa ama aslaaaaa…
Pismanligini 2 yaşına kadar yasarsiniz… 4.cu ay uyku gerilemesi maalesef kalici.. onu duzeltmek için her kalktığında meme vermeyin, nasil uyutuyorsaniz tekrar uykuya döndürün. Sadece 3 beslenme yapin geceleri.. oda bebek uyurken besleyinn..
Ac olduğunu hic dusunmeyin bile.. benim yaptığım hatayi siz yapmayın