Blndla Kızlae 14 aylık kızım gögsüm fena yarık halde cok kötüyüm ne gecirir yardım edin :( bildiğiniz yarık emdiği her an yarık acılıyo yok boyle bir acı :(
Ah_neredeee_vah_neredeee Blndla İçim sızladı resmen hissetim acınızı sanki .. bi genel cerrahiye mi gitseniz daha beter olmadan
Ebrarliva12 Blndla canım benim kesinlikle kantaron yağı kullan ama el yapımı bulabilirsen daha iyi yarayı en güzel kapatan o bence benimde öyleydi hergun açısından agliordum kızım isirodu hep kesiyordu yarilmisti
cennet_kuslarim Blndla kantaron yağı varsa elinizde çok iyi geliyo düzenli olarak kullanın ve havalandırın benim de öyleydi gögüs ucum 2ye ayrılmış açık yara şeklindeydi tek çözüm bu oldu 1 haftaya toparladı inanın herşeyi denedim tek çözüm bu oldu ama devamlı sürdüm çok geçmiş olsun 🌼
nuniturkmen Blndla hic birsey zeytin yagi kadar etkili degil benim paramparca olmustu acisindan emziremiyordum iki gun us uste sabah aksam zeytin yagi kullandim deneyin dua edeceksiniz bana
Blndla Ah_neredeee_vah_neredeee allah razı olsun karantinadaym su an 7. Günüm bi yerede cıkamıyorum :(((
Fatmaaa_klnc Bende de oldu düzenli mustela göğüs ucu kremini kullandım 3,4 sürdü ama iyileşmesi çok geçmiş olsun çok zor gerçekten
Ebrarliva12 Blndla aktarlarda falan sorun mesela ben Adana’dan almıştım orda el yapımı yapanlar var sorusturun
cennet_kuslarim Blndla ben trendyol yoldan arifoğlu markasını alıp kullanmıştım sarı kantaron yağıdı evet tahmin ediyorum çok sancılı Bi süreç inşallah bian önce geçer toparlarsınız 🤲🏻
Si_se_ta_be Blndla Bugün aynı postu bende açtım. Biri kantaron yağı önermişti hemen aldım sürdüm. Ve inanamadim her emzirmede içim gidiyordu acıdan az önce emzirdim hiç acımadı ağrı giderici özelliği de var yağın kesinlikle çok tavsiye ederim. Mucize gibi Bir yağ herkesin evinde bulundurması gerek