Kızlar merhaba
bebeğim 6 aylık ilk dişi de cıktı
bu zamana kdar anne sütü aldı ek gıdaya da 2haftadır basladık
ancak bebeğim uyku dışında beni emmek istemiyor gece uykuluyken gayet güzel emiyor ancak gündüz ve aksamları meme reddi yaşıyor mecbur sütümü sağıp veriyorum gayet güzel bi şekilde içiyor
sizce geçici midir yoksa bebeğim biberona mı alıştı? Bana bir akıl verin nolur ☹️