Sedonay Kızlar talındıpımız binada alt yapı yokmuş bi başvuralı 6 ay oldu sanırım halen alt yapı kurulmadı müşteri hizmetlerini aradığımızda 2 yıl içinde kurulcak diyor birde binamızda 4 kişinin talebi olduğu halde alt yapı çalışması yapılmıyor istanbulda ikamet ediyorum varmı böyle bişey gelen başına nasıl hızlandırabilirim süreci ?
aly2020 Sedonay Alt yapı hikaye . Benim dairemden arkadaşlar taşındı Türk Telekom kullanıyorlardı 3 gün sonra biz arkadaşların evine taşındık bağlayamadık Alt yapı yok dediler. Apartmanda 10 daireden 6sı ttnet ama bize alt yapı yok deniliyor meğerse bizim adresten taşınma olduğu an başkasını oturum göstermişler biz kendimiz kullanamadık 10 ayı bulur dediler tayin çıkacak diye de geri bağlatmadık
EtiPetito Sedonay istanbulda merkezi yerdeyim ve bu sorun 4 yıldır devam ediyo :)))) yalan o dedikleri süreler
Balkupum2505 Sedonay bende baska sehirde ayni seyle karsilastim 180 gün icinde hallesilecek diye söylendi 7 ay bekledik sonuc yok baska baglattik neti. Türktelekm iyi yanliz asla iletisim kurulmuyo bi sorun oldugunda muatap bulunmuyo
Astalavistaaa Bizim bina da yeni, alt yapı yoktu. Belediyenin gelip kazı yapmazı lazımdı. Kuzenimin eşi alt yapıda çalışıyor türk Telekom, sağolsun 2 ayda halletti. Varsa tanıdık yaptırın
Pamukprensannesi- Taşındığıniz bina yeni bina ise bazen mütahhitler bildirim yapmıyorlar ve Telekom da orayı boş arazi olarak görüyor sonuç olarak ta alt yapı bulunmuyor başvuru yapıyorsunuz daha sonra Telekom belediyeden izin alıyor kazı çalışması yapıyor alt yapıyı getiriyor daha önce Telekom da çalıştım şuan kendim de yeni binada oturuyorum eski netimi nakil ettiremedim yan binamızda 2 yıllık hala onda da yok ama binanız da ttnet kullanan varsa eğer ve size alt yapı yok diye bağlantı yapmazlarsa o zaman kapı numaranızı daire numaranız farklı söyleyin o şekilde bağlantınızı yaparlar port olmuyor veya o adreste net kullanan gözüküyor ama maalesef hepsini alt yapı sorunu olarak yansıtırlar müşteriye
Sedonay Pamukprensannesi- yani binada 7 daire var 3 yeni başvuru 1 nakil olarak bekliyoruz farklı daire değilde binamı söylesek acaba
Pamukprensannesi- Sedonay binanız da daha önce hiç internet kullanılmadıysa gerçekten alt yapı yoktur alt yapı getirmeleri de zaman alır
Sedonay Pamukprensannesi- evet öyle alt yapı yok yeni bina ne yapmamız lazım acaba nasıl süreci hızlandırabilirim
Pamukprensannesi- Sedonay aynı sorun bende de var maalesef bi şey yapamıyoruz nakil ettiremedim taşınabilir internet aldık