Denizzz88 Mombaby arçelik telve yeni modellerinden var bende kimisi cok beğeniyor ama ben hiç beğenmiyorum kahveyi bardağa koyarken çok dökülüyor ve ilk 2 fincan köpüklü diğerine köpük kalmıyor
Cedd Urazkom evet ya benimki de okka 3 fincanda taşırıyor. Burda bir satıcı makinada sıkıntı vardır normalde taşırmaz bir servise götürün demişti
Aysenuremir Ben 4 yıldır arzum okka kullanıyorum çok güzle kahve pişiriyor sensörlü kendi kapanıyor zaten ve görenler kahvesini içenler hepsi aldılar bol bol köpüklü kahvesi 4 kişilik benimkisi ama çiftli olanıda var 8 kişilik aynı anda pişiren 😋
Melekkanne Benim de okka ama taşırma sıkıntısı yaşamadım 2 senedir kullanıyorum 4 fincan çıkıyor mis gibi oluyor herkes beğenir
Cedd Melekkanne hepsi sıkıntılı değildir ya bize denk gelmiş sıkıntılı olanlar şans işi biraz elektronik.köpüğü nasıl oluyor peki
Melekkanne Cedd köpüğüde gayet iyi canım 4 fincan da köpük yetiyor yani 4 fincan kahve için 5 kaşık kahve koyuyorum ben
Lololiya Kesinlikle okka https://www.google.com.tr/aclk?sa=l&ai=DChcSEwiEj-X0zJTzAhXKxLIKHeXMCWwYABARGgJscg&sig=AOD64_2y8wpwn8F3T_lxUaFmAg1ju-tKJg&ctype=5&q=&ved=0ahUKEwiF_Nr0zJTzAhWoQvEDHbJUBxYQww8I-gg&adurl=