asaf-ask Mervemrahtaha Rrraaaiiinnn Doktorun verdiği damla ‘stafine’diye bi damlaydı. Daha sonra eczacımın önerdiği ve iyi gelen damla ‘tobrased’ di. Zaten forumda da bakmıştım stafine kullanan hiç yoktu hep tobrased kullanılmıştı.