Mervenurcoban Ben 34 de izne ayrıldım 35+5 de doüum yaptım 1800 TL si 1 ay sonra kalan 7 bin TL si rapor bittikten sonra yattı muhasebeci izin giriş tarihine göre değişiyor diye biliyorum rapor girisinden sonra 40 gün içinde yatıyordu galiba
neredenbileceksinizz mom5445 her ay onaylıyor canım onayladıkca sana para yatacak eğer her ay onaylarsa…
Angell41 Doğum izini ile doğum yaptığınız dönem için 1 sonrası için de 2. Olmak üzere 2 rapor düzenlenir rapor bitim tarihinde onaylanır ve ödeme yatar yani ilk raporunuzu muhasebe onayladıysa yatırılır 2. Rapor bitiş tarihinden sonra 2.kısım ödeme yapılır
Meralorhan mom5445 evet iş yerine bağlı iş yerin ne zaman onaylarsa zaman yatar süt parası almayıda unutmayın
Hiperaktifanne mom5445 ben 37. Haftada ayrıldım bir sonra ki ayın başında yattı. Sonra muhasebe raporumu onayladıkça ay ay yatmaya devam etti
Meralorhan mom5445 mom5445doğum evraklarınla SGK ya gitmem lazım 15 gün içinde yatar hesabına zaten bi seferliğe mahsus alabiliyon ☺️
Yucuhal mom5445 işyerinin onaylamasıyla alakalı benim 20 30 günde yattı. Bazılarının en son bitince yatıyor