Merhaba hanımlar,
İstanbulda oturuyorum ve yaz cok sıcak geçti özellikle bizim ev. Bebeğim temmuzda yaşına bastı ancak temmuz başından itibaren emmesi o kadar azaldı ki terlere karışıyordu her emmede. Sıcaktan duramıyordu kucağımda böyle böyle bezi kuru kalmaya sadece gece emmeye başladı. Suda az içince cok koektum ve doktorla görüşüp yaz dönemi için meme + mama vermeye Karar verdik. İlk zamanlar meme verip mama veriyordum ama yine sıcaktı ve doğru düzgün emmiyordu. Şimdi havalar soğudu bebeğim 14 aylık oldu yaklaşık 2 haftadır sütüm cok azaldı hissediyorum memelerim küçüldü. 2 hafta öncesi emmediğinde memelerim acırdı şuan acımıyor. Sizce sürekli emzirsem mamayı kessem yine sütüm çoğalır mı? Anne sütü yararından biraz daha faydalansın istiyorum