Meleeek Sezeryan ameliyatımdan 16 gün geçti ama akşamları aşırı bir baş ağrısı var normal mi acaba kızlar bu durumu yaşayan var mı ?
Yusracar24 Meleeek bende genel anesteziyle oldum canım hiç baş agrım olmadı, bir doktora görünün isterseniz
1prens1prensesannesii Meleeek 2 doğumum da genel anestezi oldu. İlkinde baş ağrısı yaşamadım ama 21 gün oldu doğum yapalı ara sıra benim de ağrıyor başım.
Aslancikli Meleeek benim olmadi hic bisey Doktora bi dnis istersen genelde deglde spinalde oluyo biliyorum