Kızım 3 yaşında iki yıldır ikea antilop kullanıyoruz ve çok memnunum keşke en başta onunla başlasaymışım 😃 Temizlemesi, taşıması çok kolay, sağlam. İkeanın kendi sitesinde trendyol vsde görünenden çok daha uygun fiyatla satılıyordu ama ne zamandır stok yok. Diğer sitelerdeki de aslının iki katı fiyata satıyor şu sıralar resmen 🤦🏻♀️
Sözünü ettiğiniz mama sandalyeleri hakkında bilgim yok, onlara yorum yapamam.