Derininmotheri Hanımlar 50 gün önce doğum yaptım.Delik kısmında minik bi et parçası var dışar doğru önceden yoktu.Normal doğum yaptım doğumdan sonra oldu başına gelen var mı nasıl geçecek doktora henüz gidemedim gösteremedim yani.
Zeynep17 Derininmotheri Benim de oldu. Hiç endişelenmeyin. Kızlık zarının parçasıymış zamanla içeri alacak kendini dedi doktor. Hakikaten de toparladı içe doğru. Etten eser kalmadı. Ben de çok telaş yapmıştım sizin gibi ama geçti, korkmayın.
Yelda35 Derininmotheri şöyle düşünün normal doğumda basur bile olunuyor rahim anca kendini toplayacak ❤️
Derin_son Derininmotheri rahim sarkması olabilir mi normal doğum sonrası oluşur genelde isterseniz bi int araştırın ama bence doktora görünmelisiniz çünkü rahim sarkmasıysa müdahale gerekebilir
1prensAnnesii Aslancikli yanlış bilgi vermeyin hpv nin bu durumla alakası bile yok hpv siğil türü et çıkartır
Birkucukeylulmeselesi Zeynep17 ne zaman sonra düzeldi 17 aylık bende de öyle afedersiniz dağılmış gibi orası
Derininmotheri Zeynep17 ayy öyle mi çok sağolun valla🤗 inşallah hemen alır kendini içeri ne kadar sürmüştü sizin
neredenbileceksinizz Zeynep17 o ne demekmiş ki ya kızlık zarı et eğil ki ince deri gibi. Vajinanın iç duvarında yuvarlak halka gibi bi zar. Üzerinde kılcal damarlar var. Yırtıldığı için hafif kanama oluyor. Sarkması aşağı doğru imkansız canım bazı doktorlar aşırı güzel uyduruyor
Zeynep17 Birkucukeylulmeselesi tam ayını hatırlayamıyorum ama en fazla doğumdan 3-4 ay sonra düzelmiştir. Çok uzun sürmedi.
F_lier Birkucukeylulmeselesi ay olmazmı oldu saçma bi doktora gittim hatta ameliyatla alalım dedi kızlık zarının bir parçası zamanla gidiyor ben şok bakıp kafama takıyordum sonra uzun süre bakmadım gitmişti canım
Zeynep17 Derininmotheri tam olarak hatırlayamıyorum ama 3-4 ay içinde toparladı diyebilirim. Doğum sonrası ilk ay kontrole çağırdı doktorum. Kızım çok gazlı zor bi bebek olduğu bırakıp gidememiştim. Kanamam da 2 ay kadar sürdü benim. Kanamam bitince kontrole gittim. Bi süre sonra da geçti zaten kendiliğinden.
Derininmotheri Yelda35 öyle tabi ki 🥰 düzelsinde başka bişey istemem insan bi korkuyor yani öyle görünce çok büyük bişey değil minicik ama işte eskisi gibi olmayınca 🤗
_SerenN_ Derininmotheri bebegin beslendiği plesanta var ya canım onun parçası içerde kalabiliyor ne yazık ki bende de olmuştu kendi düşmedi çekmek zorunda kaldım yumurta kadar etli kan parçası çıktı herhangi bir agrı yada acı vermedi
Derininmotheri _SerenN_ yaaa öyle mi 🙄 biraz daha bekliyeyim bakalım ne olacak bana rahatsızlık vermiyor ama görüntü açısından tuhaf
_SerenN_ Derininmotheri malesef canım bende bekledim baktım düşmüyor kendiliğinden direkman çektim ama korkmadım degil yani 😁
Selinbam Derininmotheri siz doktora sormadan hareket etmeyin geçmezse de doktor operasyonla alır onu estetik hale getirir canınızı sıkmayın
Derininmotheri Zeynep17 çok iyi bende henüz kontrole gidemedim zorlu bi doğumdu travma oldu bende korkuyorum gitmeye
Demirinannesi02 Derininmotheri siğil olabilir canım. Bende de 2 mercimek tanesi kadar vardı gittim siğil dedi😞
Derininmotheri Demirinannesi02 yaa çok geçmiş olsun.Benim doğum sonrası hiç problemim olmadı dikişim olsun vs rahatlıkla geçti 40 doldu bütün dikişler düşmüştü.Sadece baktığımda ucunda minik bi et parçası var bakalım geçecek mi zamanla.Kontrole gitmeye korkuyorum