iasc Bu zmaana kadar iyiydi 2 gündür gece sallanırken uyuyo sallamayı bırakınca ayılıyor gecicimi atakmı acaba ağlaması felan yok uyanıp duruyor
melike5461 iasc benim bebeğimde tam o aylarda öyleydi gazdandı sonradan farkettim, birde çok nazar olur bol bol okuyun canım
iasc melike5461 inanın gazı yok elhamdülillah onu hiç yaşamadım huzursuz değil uyanıp ayık kalmak istiyor ama gözleri uykulu şekilde ne zaman düzelir daha 2 gündür bunu çekiyorum
melike5461 Enmemi ben 3 aylıkken kullanmaya basladım şimdi 5 aylık sadece diş için değil kehribar bi çok faydası var bakabilirsiniz