Uygarella 1.5 ay önce buzluğa 3 4 poşet süt atmıştım ilk sütten sarı olan. Bugğn çıkardım fakat kokusu biraz değişik. Çok az kaynattım ama herhangi bir kesilme pütürleşme vs olmadı.bozuk olduğunu nasıl anlarım başka?
__zulfisiniz__ Uygarella bozulmaz ya bence çünkü 1 buçuk ay olmuş 3 aydan sonra dolap kokuau sinmeye başlıyor ama canım bilgine
Uygarella __zulfisiniz__ hayır benmari usulu yaptım fakat kötü kokunca çok az bir miktar kaynattım bozulursa pütür pütür olur diye düşündüm ama. Doğru değil mi?
__zulfisiniz__ Uygarella 3,4 ayda bozulmaz diye düşünüyorum canım ya ama emin olamadıysan diğer poşetlere bir bak bakalım
Uygarella __zulfisiniz__ henüz 1.5 ay oldu ama bilemedim. Normslde de bu ilk sütler biraz garip kokuyordu ama. Acaba vermeyi denesem bozuk ise sanırım bebeğim zaten reddeder
Uygarella EL23 canım sütümü benmari usulu çözdürdüm. Kötü kokunca çok az bir miktarını deneme amaçlı kaynatıp döktüm. Bozulsaydı pütür pütür olurdu değil mi?
__zulfisiniz__ Uygarella evet reddeder çok açken ver bence taze olmaadığını biliyorlar şimdiki bebekler çok akıllı
Uygarella trtlannem bakmadım ama diğer poşetleri mi koklasam? Peki bozuk olsaydı ısıtınca pütür pütür olur muydu normal süt mantığı gibi?
Uygarella EL23 ilk süt olan sarı sütün kokusu zaten garipti şimdi buzlukta daha da garip olmuş. Deneyeyim mi vermeyi acaba
Aminemom Ben anne sütünün buzluktan cikinca balık gibi koktuğunu normal olduğunu okumustum. Ama bebegim kotu koktugu icin icmemisti.
Uygarella cemrenuraydin sanmıyorum gitmiş olsa bile 10 dk da buzluktaki hiçbir şey çözülmüyorken bence o da çözülmez 🤷♀️