Esestutu Bebeğime antibiyotik iğne vuruldu ve vurulan yerde sertlik yani topaklanma var kolonya ile masaj yapıyoruz geçer mi arkadaşlar bu durumu yaşayan var mı endişe ediyorum açıkcası