Kızlar 4B Li memurum bebeğim 6 aylık Bugün ücretsiz izne ayrıldım ama diyelim çocuk 1 yaşına girince işe başladım süt izni hakkım devam ediyor mu yani yarım gün mü çalışıyorum bi de öğleden önce veya sonra tercih yapabiliyormuyum bilgisi olan bi yardımcı olabilir mi