Kızlar 2 aylık olucak bebeğim ememiyor gazdan mama da emiyor + gazdan dolayı ememiyor fazla örneğin 30 ml içti gazı oluyor içemiyor çıkarıp gazını tekrar içriyoruz bu böyle devam ediyor valla gaz sorunu beni yaşlandırdı çocuk bazen gazdan ememediği için içemiyor aç kalıyor ne zaman biter net şekilde 🥺 yardım edin lütfen