Kızlar gece uykusu çok güzel. Kendisi 2.5 3 saatte bir uyanıyor emziriyorum hemen uyuyor. Sallamıyorum da.. Ama akşam üzeri mesela 8 gibi uyanıyor. Emziriyorum mama takviyesi yapıyorum. Gazını çıkarıyorum felan ama hala aranıyor. Uyumuyor. Bugün 7.30 gibi kalktı emzirdim kaç kez. Mama içirdim. Ama yok uyumuyor. Şu saat oldu sallıyorum hala uyumuyor. Ağlamıyor da. Gazını da kaç kez çıkarttım alttan üstten kendisi de çıkarttı. Altını felan da değiştirdim ama yok uyumuyor. Neden acaba?