İlk bebegim oldugu için pek bir bilgim yok sormak istedim kızlar bebegim 6 ay 23 gunduk 6 ay oldugundan beri uyku sıfır bizde acı cekiyor resmen bi cıksada kurtulsak bu dişten ama aklıma bu takıldı şimdi ilk dişi oldugu içinmi böyle zor yoksa tüm dişlerde zormu bu cıkacak olan dişten sonra rahatlicakmıyız acaba🙁