EsPak Bebeğim 10 aylık gece uykusuna yatıyor en fazla yarım saatte bir uyanıp sürekli emmek istiyor bazen de emmeyip su içiyor ama sürekli uyanıyor ve ağlıyor..Çaresizlik bu olsa gerek 🤦🏼♀️