Hepimom ben senin yerinde olsam giderim canım, buralar Suriyeli doldu geçim çok zor , her şey o kadar pahalı ki artık kendi ülkemizin nimetlerinden turistlik yerlerinden faydalanamıyor olduk, zorla ayı getiriyoruz birikim yapamıyoruz 😞 maddiyatı geçtim eğitim çok kötü ben 5 yıllık ilahiyat mezunuyum şuan boştayım, okuyoruz sonra ev de oturuyoruz