minmin-hanim Benim kızımda da benzer şekilde oldu. Besin alerjisine bağlı egzama dedi doktor. Egzama için kortizonlu krem kullandık geçti. Besin alerjisi için de ben 1.5 aydır diyet yapıyorum. Süt ürünleri ve yumurta tüketmiyorum. Tekrarlamadı bi daha şükür. Başka problem var mı mesela huysuzluk, sürekli ağlama, kakasında mukus, gürültülü kaka yapma falan. Eğer varsa besin alerjisi olabilir