pinarmiracalp Vakumla dogum yaptim 14 eylülde ve dikislerim cok fazla cok aciyo oturup kalkarken daima hatta benim gibi olan varmi ve ne zaman gecer bu aci acaba bu yüzden bebeğim le fazla ilgilenemiyorum ve gün geçtikçe kötü oluyorum
Tugce5540 pinarmiracalp vakumla yapmadım ama benim dikişler 2 aya düşmüştü 3 aylık olunca kızım rahat rahat oturmaya başlamıştım geçmiş olsun
Gullcann pinarmiracalp Vakumla yaptim ama dikisim çok değildi. 1 haftaya da toparlanmaya baslamisti canım. Dikişler biraz vücutla alakali sanırım herkesin iyileşme süresi farklı oluyor. İnşallah kısa sürede gecer. Ama 2 haftadan sonra toparlanmaya başlarsın
Yazannesi1 pinarmiracalp ağrınızın vakumla alakası yok bence çünkü bende vakumla yaptım sadece 2 dikişim vardı ve çok şükür hiç zorlanmadım. Sadece uzun saatler emzirdiğim oturduğum için. Kaç tane dikişiniz var ve daha az zaman geçmiş ağrı olur 20 gün kadar
pinarmiracalp Tugce5540 cok uzun bir sürec atlatmış olmanıza sevindim Tugce5540 İnşallah kisa bi zamanda gecer 2 ay gibi bi süreç cok zor olucak benim icin
pinarmiracalp Gullcann Tesekkur ederim ama cok zor sanki kanamam bile hic dinmedi ayni cok zor bi sürec ve tek agri kesici veriyorlar ilac olarak sizde de oyle mi olmustu
Gullcann pinarmiracalp Bana ağrın olursa parol yut demisti ama olmadi. Sadece antibiyotik hap vermisti onu kullandim. Kanama benimde ilk gün fazlaydi azaldi adet kanamasi gibi devam etti.
Ebruervam pinarmiracalp nasil ağrı kesici tabi agriniz olur öyle antibiyotik le iyi oldum ben yoksa dikişler iyilesmez
pinarmiracalp Yazannesi1 Dikis sayımı bilmiyorum ki ama dikmesi bir saat sürdü evraklarima bi bakmam lazim umarim hizli gecer cok zor bir sürec bebeginle ilgilenememek kendinle de öyle
pinarmiracalp Gullcann sanırım antibiyotik bana da iyi gelebilirdi ama tek bende parol tarzı vi ilac ve seractil kullanıyorum
Gullcann pinarmiracalp Neden vermedi acaba. Bende bir kutu antibiyotik vardi emzirirken kullanilan doğum sonrasi için. Yarada enfeksiyon olmamasi çabuk kurumasi açısından hepsini ic dedi. Bitirdim ve çok çabuk toparlandim
pinarmiracalp Gullcann Yurtdisinda yasiyorum şuan ve bilmiyorum ki neden vermiyolar 6 gün hastsnede kaldım yok vermiyolar tek agri kesici ve soğuk kompres yaptim ilac yazmadilar bile ben aldim gidip
Yazannesi1 pinarmiracalp geçmiş olsun inşallah çabucak toparlarsınız 🌸 ama ağrınız dayanılmayacak gibiyde bence bi doktora gidin belki dikişlerde bir sorun vardır
Gullcann pinarmiracalp Orada nasıl oluyor işler tabi bilmiyorum ama verilmesi lazim dikis sonuçta iyileşmesi icin lazim diye biliyorum. Emzirirken kullanabileceğiniz bir antibiyotik varmi acaba orda diyecegim. Direkt gidip alamıyorsunuz sanirim. Yurtdışinda antibiyotige pek sıcak bakmiyorlar sanırım ama bu başka bir durum. Burada olsan öneri verirdik en azından
pinarmiracalp Gullcann evet malesef biraz zor veriyolar ama bu dikis verilmeli bence burda dikiste hic verilmiyomus ama illaki vardir burda da emziren anne icinde antibiyotik ama vermiyolar çok sıkıntı gercekten.
pinarmiracalp Yazannesi1 6 gün kaldim ayni aci ayni kanamayla normal diyolar hersey iyi diyolar cok sinir bozucu gerçekten
pinarmiracalp Yazannesi1 ama yinede denicem galiba gitmeyi dünden beri hic oturmadim yatarak emziriyorum tek
Yazannesi1 pinarmiracalp bence bi doktora gidin çünkü 6 dikiş tabi çokta 10 gün geçmiş çok ağrınız olmaması lazım bence çünkü arkadaşımın 17 dikişi vardı 1 haftada toparladı bi baktırın derim