Aselllim Aynı durum bizde de var canım inanılmaz derecede gazliydik her gün hastanede idik çok aglardi emmek istemzdi geceleri gazdan uyuyamazdi başta laktoz alerjisi sanıldı yaklaşık 3 hafta kadar diyet yaptım hatta yumurta tavuk kuru yemiş alerjiye neden olabilecek bütün gıdalardan zerre kadar yemedim ama oda işe yaramadı benim de sütüm çok yağlı hatta kakasindan sindiremedigi yağlar çıkıyor eğer alerjisi yoksa bir süre öyle gazı devam eder ta ki sindirim sistemi tam olgunlasana kadar doktorunla konuşup probiyotik isteyebilirsin yada sindirim sistemi düzenleyici başka ilaclar