Gullcann nuniturkmen 3350 doğdu. Ama eve çıkınca 3 kilo 70 grm oldu. 2 aylikken kontrolde 5 kiloydu. Şimdi 3 aylik 5900
Burcuckmk nuniturkmen 3800 doğmuştu zaten doğumdan sonra 100 gr şişlik gitti sadece sonra hic kilo vermeden aldi
Sltn01 nuniturkmen evet sadece anne sütü verdim o zamanlar ama ben çok iyi besleniyordum onun etkisi sütün kalteli yağlı olmuş dedi doktor
NurEmre nuniturkmen benim bebeğim 2 aylıkken 6350 gibi bişeydi şu an 3 aylık 7200 oldu ama boyu var 🤷🏽♀️
nuniturkmen Dogdugunda 2706 grmdi 10 günlükken doktora götürdüm 2500 dedi 1 ay 3 günlükken 3500 dedi sizce kilo alımı iyi mi şimdi 1 ay 22 günlük kac kilo bilmiyorum
e-kubra nuniturkmen sislik hastaneden cikinca indigi icin ondan kilo vermistir benimkisi de suan 1 ay 22 günlük 2540 gram doğdu 1 aylıkken 3700 gramdı. Suan hem mama hem anne sütüyle besleniyor kac kilo bilmiyorum ama tahminim 5 olur gibime geliyor. Mamayı cok vermiyorum doymadigi zaman cok ağlıyor o zamanlar veriyorum. Bide emmek istemediği zamanlar
Mercimek26 3.540 gram doğduk. Hastaneden çıkınca 3440 gramdık. 2 aylıkken 6190 gramdı. Şimdi 3 aylık olduk 7.340 gram. Sadece geceleri mama veriyordum iki aylık kontrolünde mamayı kes dediler zorla kestim. 1 aydır sadece anne sütü alıyoruz.
nuniturkmen Mercimek26 sadece anne sütü vermekten korkuyorum ya yetemezsem cocugum ac kalırsa diye doktor kesinlikle mama kullan diyo dogdugundan beri ikisinide kullaniyorum ama mama agırlıklı besleniyor 36+0 haftalık dogmuştu