Merhaba kızım 8 ay 16 günlük 🎀
Sabahları yumurta, suda bekletilmiş peynir, bebe bisküvisi, salatalığın içi bu şekilde veriyorum
Öğlen ; çorba(yoğurt,tarhana..) veya yemek(kabak,yeşil fasulye..) veriyorum
ikindi; meyve veriyorum
aksam ; meyveli muhallebi veya yoğurtla meyveyi karıştırıp veriyorum. Doğru yapıyor muyum kızlar? Aksam yemek vermeyi düşünüyorum ama uyumaz diye muhallebi veriyorum yani böyle alıştı siz nasıl yapıyorsunuz tecrübelerinizi paylaşır mısınız gerçekten çok zorlanıyorum tek basıma 😔