Canım bizimkide öyle tereyağı bas tüm yemeklerine kemikli ilik suyunu düzenli kullan bide meyve pürelerinden işe yarıyo irmişiz pişir içine meyve püresi tereyağ kullan kahvaltıda kaymak ver farkı görürsün benim oğlumda hiperaktif bir çocuk dr öyle dedi 1ayda çok fark etti bizim herkes çok zayıf küçük diyordu şimdi görenler şaşırıyor aklında bulunsun