aleyynaa Kizlar benimle 1 ay 15 günlük oğlum var ve aşırı gazlı Mestil adlı gaz damlasını almış eşim bunu nasıl kullanmalıyım, kullanmalı mıyım ne diyorsunuz kullanacak isem nasıl kullanmalıyım bana yardımcı olur musunuz lütfen……..
Kbraras aleyynaa bizde kullamdık ben cok memnun kaldım 8 damla sabah 8 damla akşam kullandık biz ama doktorunuza damla sayısını sorun isterseniz her bebekte aynı olmayabilir
Balkupum2505 aleyynaa bacım agulini diye tamamen bitkisel surup var doktora danisin yinede bi dene dua edersin bana. Benim doktoruma ettigim gibi cok gecmis olsun
Aysedemirrrrr aleyynaa Balkupum2505 Agulin efsane bi bitkisel şurup ya. Ben 2 bitti 3. Şişesini alıcam bugün bi arkadaşa gittim bebesi 2 aylık bi 2ml içirdik çocuğum bezini doldurdu olan gazı da osurarak çıkardı benim oğlumda 3 aylık kendi çıkarıyor gazını şiddetle tavsiye ederim fiyatı 50 lira. Reçetesiz alıyorsunuz eczaneden günde 3 kez 2 buçuk ml diyor ama ben günde 5 6 kez 1.5 bazen 2 ml veriyorum
Balkupum2505 geceuyumayanne1 ewt biz denemedik damla bırakmadık careyi bunda bulduk acayip miydeyi rahatlatiyo ve bagirsaklari düzenliyo. Bizde cok cektik gazdan sabahlara kadar agladigini bilirim cok sukur bunla son buldu. Doktorunuza danisarak kullanin şiddetle tavsiye ederim
Balkupum2505 Aysedemirrrrr evet bende cok memnun kaldım hem icerigi temiz bitkisel 16 ayligiz bazen miydesi rahatlasin diye hâlâ veririm
Hamide2857 Biogia gaz damlası var kızım 6baylık 2 aylık dan beridir gaz sorunumuz vardı icerigi organik tavsiye ederim