yusra60 Arkadaşlar iyi akşamlar beşiğimizi satıyorum eşim yurtdışına gidecek bende ailemle kalacağım bir süre zaten bebeğim beşikte hiç yatmadı benimle uyuyor ilgilenen varsa buyrun konuşup anlaşalım şimdi resim yükleyeceğim