Mytinyson öncelikle geçmiş olsun . Bize de olmuştu , doktor pişik olduğunu söyledi. Islak mendilini değişmiştim , sebebini anlayınca eski markaya döndüm. İkinciye olunca da ıslak/nemli kaldığını anladım. Sizde önce sebebini bulun ve sonra kesin çözüme ulaşırsınız .
ilk öncelikle doktorun verdiği travacort ve fitoyu peşpeşe sürüyorum ve alt açma bezleri varya onda bekletiyorum altını kapatmıyorum. Bol bol havalandırıyorum . Bu şekilde iki güne geçiyor . Etraf biraz batıyor ama yapacak bir şey yok. Akabinde düzelen yerin tekrar pişik olmaması için kalıcı çözümü bebek pudrası buldum. Pişik kremleri falan iyi gelmiyor bize . O bölgeye krem sürüp bezi kaptırsam yine ıslak gibi nemli kaldığından eski haline dönüyor . Pudra döküp elimle yayıp kapatıyorum misler gibi kuru oluyor ve pişik tekrarlamıyor Allah’a şükür. Denemenizi tavsiye ederim.