14 aylik oglum var 4 ay once siddetli aglama sikayetiyle dr gittik idrar tahliki ve ultrasonda kum doktugu soylendi.Bol su icerek gececek dediler gecen ay tekrar kontrole goturdum kumlar birkinti haline gelmis limonata ve bol su dediler.Basina gelen ve onerisi olan varmi😔