sunbaby Sezaryen doğum yapalı 43 gün oluyor 15 gün kanamam vardı bitti lohusalık bittijten sonra dün adet sancısı gibi ağrılar çektim bugünde koyu kahve hatta siyaha benzer sümüksü bir akıntım var yaşayan var mı normal mi ?