Kızlar 2 buçuk ay oldu sezeryanla dogum yaptım. Kanamam 1 ay sonra kesildi oh be dedim ne akıntı gelıyor ne kan sonra bi baktım gün geçtikçe bazen sarı bazen su rengi akıntı geliyor ve kokulu olunca tedırgın oluyorum ve aşırı rahatsız oluyorum inanın her gün duş alıyorum alamadığım anlarda belden aşagımı yıkıyorum yanı anlıycagınız temız tutmasam neysede temız tuttugum halde neden olur bu kokulu akıntı? Başına gelen varmı