Kızlar bir tanıdığım demişti sezaryenden sonra terler oldum ve koku oluyor diye aynı şeyi yaşıyorum resmen asla terlemeyen biriydim ve terlesem de hiç ama hiç koku olmazdı artık öyle değil havalar serin olduğu halde geceleri çok terliyorum ve koku oluyor
böyle olan var kı lohusalıktan sonra geçer mi acaba
umarım hormonlardan kaynaklıdır😩