zeynepzeze Merhaba kullananlar memnun musunuz? Alırken dikkat etmem gereken bir şey var mı? Her çamaşırı atabiliyor muyuz ? Detaylı anlatabilir misiniz. Birde marka model önerisi istiyorum. Teşekkürler şimdiden
1lina1anne zeynepzeze benimki 3 yildir aemq odada yatiyor elektroluks marka cok iyi makina cok cok guzel ama hic kullanmiyorum asiyorum camasirlari bence cok gereksizmis
bbosphorussss zeynepzeze benim ki altus cok memnunum bu gune kadar neden almamışım diye üzüldüm.keşke evlenirken alsaydim. Bi de en uygunu benim adligimda diger markalar bi tık pahaliydi o yüzden pişman olursam diye cok korktum ama masallah gayet memnunum
MeryeminAnnsi zeynepzeze annemde var lohusalikta ordaydm cok rahatti dun siparis ettik bzde gelince bakcam. Anneminki arcelik ben vestel aldm
Lidya-t Grundig kullanıyorum üç senedir .Çok memnunum.Tüm kıyafetlerimi atıyorum küçültme yıpranma incelme hiç yaşamadım .Temizlemesi de kolay .Bebek bölümü de var. çok işe yarıyor
bbosphorussss OzgeOzkan Altus AL 81 YB B Enerji 8 kg Çamaşır Kurutma Makinesi benim ki bu o konuda bi fikrim yok malesef
Mujdemete02 zeynepzeze bosch markasını kullanıyorum 4 yıldır çok memnunum. Doğru şekilde doğru programda kurutma yapılırsa çamaşırlara zarar vermiyor.
zeynepzeze Fikirleriniz için teşekkür ederim. Sadece hangi markayı alacağı konusunda karar veremedim 😂 Her markayı öneren olmuş