Erva-mm 50 günlük bebişim var mama destekli gidiyoruz kilo limi az olduğu için ama önceden daha iyi emerdi biberon kullandığım için mi böyle oldu anlamadım birde mama ve meme gidenler kaç aya kadar emdi sanki mama isteyecek gibi geliyo
Sesaa1 Erva-mm 3 aydayız meme mama gidiyorum önce kendimi emziriyorum doymazsa mama veriyorum ağlasada göğsümden süt gelmesede kesin emzirdiğim oluyor
Erva-mm Sesaa1 bende öyle yapıyorum günde 2sefer veriyorum en fazla 3 gece de 1sutum fazla ama yararlı değil sanirAaam kilo almiyor
gzdeses @Erva-mm bizde kilo alımı az olduğu için mamaya başlamıştık 2.aydan sonra biberona alışınca memeyi bıraktı napip ettiysem emziremedim memeyi istemiyor 🙁 şimdi 4 aylık olduk