Merhaba anneler 14 aylık olmak üzere bir oğlum var,
Şu sıralar oyuncak paylaşmama, birşeyi yapamayınca hemen sinirlenip elindekini fırlatma, kendini geriye doğru atma, ayaklarını yere vurma v.s gibi hareketleri var hemen sinirleniyor. diş çıkarıyor belki oda tetikliyordur bilemiyorum ama bu durum hoşuma gitmiyor.
Konuşarak neden öyle yapmaması gerektiğini anlatatak ilerlemeye çalışıyorum önerilerinizi beklerim sizde durumlar nasıl?