Miniminimini büyük ihtimal 4. Ay Atağında ve uyku gerilemesi yaşıyor bebeğın canım. Çok zor bi dönem biliyorum ama sabret ona ayak uydurmaya çalış bırak nasıl uyumak istiyorsa öyle uyusun. Uyusun diye zorlama çok inat eder hirslanir daha çok direnir. Biraz başka şeylerle oyala ilgisini dağıt sonra tekrar dene uyumayı