Selam anneler. Ablamın 4 yaşında bir kızı var iştahlı bir çocuk değil diyemeyeceğim çünkü çikolata vs gayet iştahla yiyen bir çocuk ama gelin görün ki yemekle işi yok . Sadece içerse tarhana çorbası içiyor . Şu an grip olmuş yemek yemiyor halsiz doktora götürdük vitamin falan verdi propolis de kullanıyor ablam ama yemeği reddediyor. Boyle sorun yaşayan var mı? Ne yapabiliriz yemek konusunda?