1234___ ben lisedeyken iğneli epilasyona gittiğimde kullandım bunu. Kollarıma sürerdik, üstüne buzdolabı poşetini sarıp streç film (önce poşeti mutlaka sarın yoksa streç film emiyor kremi) sarardık kıyafetime geçmesin diye. Yarım saat önceden sürülmesi lazım cildi uyuşturuyor