Linafiliz Kizlar bebegim dogustan cok sacli dogdu fakat kiyip sacini kesemedim yazin cok terliyor diye yanlarini kesmistim ust saclari kaldi bebe saclarinin hepsi kesilmesi gerekiyormus yoksa saci seyrek olurmus dogrumu bu bilen varmi
rua_da_senhora_das_verdades Linafiliz tabiki doğru değil. Doğumdan sonra değişen hormonlar sebebiyle bebeğiniz saçlarını kendisi dökecektir zaten. Ve tekrar yenisi daha sağlıklı olarak çıkacaktır. 🌼
rua_da_senhora_das_verdades Linafiliz bebeğinizin saçı sıksa farketmemiş olabilirsiniz. Birde dökülmese bile normaldir çünkü her bebeğin hormonları da farklı