kendicocugunungelisimcisi Hayır bebeğin uyuya kalmasından bahsetmiyorum. Bebeğinizin uykusu için belirli bir saati şu anda olamaz yani birçok 2 aylık bebekte böyle bir algı yoktur. Bebeğinizi takip ederek uykusunun geldiğini anlayabilirsiniz. Mesela gözlerini kaşırsa, toksa altı temizse herşey yolunda ama ağlıyor yada mızmızlanıyorsa gibi durumları takip ederek uykusunun geldiğini anlayıp uyutmanız gerekir. Bu uyutma şeklinin de şu anda önemi yoktur. İsterseniz emzirerek isterseniz sallayarak isterseniz yatağına koyarak ne şekilde uyutursanız olur. Ta ki 4.ayına gelene kadar