Gizem17
2 senedir sürekli pegasusla Antalya İstanbul gidip geliyorum. Bebek arabasını her seferinde götürdüm kaç kere gitmişimdir bilmiyorum ama bebek arabamız hala sağlam çok şükür.
Hatta son gelişimizde görümcem çocukları falan beraber döndük, onların valizinin tekeri kırılmıştı. İnince hemen bildirdik ve bize aynı boyutta valiz verdiler. Girdiğimiz odada bebek arabaları, valizlerle doluydu. Muhtemelen kırılanların yerine dengi olanı veriyorlar. Her havaalanında böyle midir bilmiyorum tabiki. Direk bagaja vermeyip uçak kapısında verip, inince hemen aldığınız için çok hırpalanmaz bence.