İyi akşamlar kızlar ben 6s kullanıyorum telefon kuzenimin di ondan aldim telefonda da onun kredi kartı kayıtlıydı biliyorsunuz ki ek hafıza alınıyor bu telefonda şimdi kuzenim o kartı iptal etmiş 😂 ha bire mesaj geliyor ödeme bilgisini güncelle diye ama kartı da silemiyorum nasıl olucak bilgisi olan var mi?